macie mzoe jakas stronke gdzie mozna zamaskowac linki ale zevy nie zmieniala odresu w pasu jak sie wejdzie w ten link ;p tzn zeby uruchamialo sie np w ramce aby adres pozostal
Witam.
Jestem nowy i zielony w tej dziedzinie i mam kilka pytań do mądrzejszych odemnie.
1.Co zrobić aby gościu którego złapiemy tak szybko nie zmieniał hasła?
2.Jak złapiemy gościa z punktami i z niezabezpieczonym kontem to czy robić z punktów nowe konto premium i czy mogą być z tego jakieś konsekwencje?(mam zmienne IP)
3.O bany na warezach nie pytam,bo już jednego dostałem ale jak zrobić aby nie rzucać się za bardzo w oczy na takim forum?
Ja troszkę przesadziłem z ilością plików i to chyba było przyczyną wyłapania.
4.Mam spreparowanego linka.
Czy coś w nim można jeszcze na lepsze zmienić?
Kod
Aby móc zobaczyc umieszczona zawartosc musisz sie zarejestrowac
1.Co zrobić aby gościu którego złapiemy tak szybko nie zmieniał hasła?
Powiem tak.
Konta łatwo odzyskać i gdy zmienisz hasło , konto szybko padnie więc nie warto.
Ale gdy UNSECURE to wystarczy wejść w "Settings" i zmienić Hasło login e-mail :-).
Tutaj masz zdjęcie i pokazane gdzie jest opcja "Settings"
Kod
saba76 napisał/a
2.Jak złapiemy gościa z punktami i z niezabezpieczonym kontem to czy robić z punktów nowe konto premium i czy mogą być z tego jakieś konsekwencje?(mam zmienne IP)
Tutaj Ci nie pomogę bo nie spotkałem się z uploaderem co nie ma zabezpieczeń i nigdy nie wymieniałem ptk z konta nowe :-)
saba76 napisał/a
3.O bany na warezach nie pytam,bo już jednego dostałem ale jak zrobić aby nie rzucać się za bardzo w oczy na takim forum?
Ja troszkę przesadziłem z ilością plików i to chyba było przyczyną wyłapania.
Stosuj Cytaty
Kod
przynajmniej ja tak robię.
Czyli
Kod
Cytat
4.Mam spreparowanego linka.
Czy coś w nim można jeszcze na lepsze zmienić?
Nie ma lepszych czy gorszych linków jak działa to działa jak nie to nie .
korzystam z tego phinishera i po wstukania nicka i passa do premium user wyskakuje mi błąd:
Cytat